jag älskar er

när sofie kom så tog vi de lungt ett tag, sen gick vi till Johan och fråga om han vela joina oss till östäng och käka glass och självklart vela han de. martin följde också :) ÄLSKAR OSS FYRA!!!!!! man kan verkligen vara sig själv med er utan att att skämmas ett skit. inte många jag kan vara så med. <3
var så jäkla kul när vi var på väg hem, Johan skulle stegra på cykeln och fastnade med byxan så hela byxan sprack. fick typ med de på film, men när Johan såg att jag filma börja han jaga mig så då blev de att springa för livet som alltid ;)

på vägen hem köpte jag och sofie jordgubbar sen så for vi ner till IP för att kolla när laget som min bror är tränare åt hade match. kusin spelade där och han va king !!! dom vann iallafall.
sofie åkte med halv nio bussen hem.
nu kommer lite bilder och även en film ;) hahah








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0