baby

hann inte blogga nåt igår.
kvällen tillbringades med frida,ida,nea och amanda. började med att vi byggde snögrotta, sen tog vi sparkarna ner till ishallen och var upp upp på taket lite, sen sparkade vi hem till Nea, där blev det en massa prat och roligheter. sen gick jag och frida hem till mig och sov.

imorse gick vi till rv-el direkt när vi vaknade, men var helt proppfullt med folk så vi gick direkt, istället blev det morins och fika.
sen upp till stallet med Ida.
jag och frida tolkade på miniskidor bakom hon och Elsa. gick bra för mig, men inte för Frida ;) hon bröt skidan. hahaha.
ingen av oss hittade skjuts hem sen, så vi fick pulsa hem längs skoterleden. drygt.
snart ska vi äta, sen blire nog badet ikväll med bruuudsen.

frida sover här inatt igen.

Kommentarer
Postat av: fredde

hej !:) gå gärna in o lyssna på det modernaste i låt världen ;) Hur mår du ananrs ? :D vad gjorde ni då ? :)

2010-03-03 @ 15:56:57
URL: http://freddesbo.blogg.se/
Postat av: wictoria

Hej Härlig blogg :D

Hur mår du?

2010-03-03 @ 15:57:28
URL: http://judelaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0