dont give up

hade cirkelträning imorse för 25 elever. var as nervös innan, men gick as bra.
efter nea och idas lektion gick vi till hotellet och luncha. hawaiikassler. gottt.
sen hem en sväng, och efter de tillbaka till sporthallen för att ha elevensval. blev basket och fotboll.
bara en vecka kvar av praktiken nu, tiden rinner iväg. skönt.

varit på bio med Nea och Ida ikväll, "percy jackson", rätt så bra. men han var sjukt snygg iallafall.
sen gick vi hem i spöregnet.
kollade lite lets dance när jag kom hem, nyss lagt mig. borde sova, ska upp sju imorgonbitti. blir en tripp till valbo imorn. shopping+träfffa lisa, calle och ellie:D

fick hem mina skor jag beställt från hm idag. båda skorna var alldeles för små :( faaaan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0