godnattt

kikade på älvdalen-hedemora, matchen slutade 3-3... älvdalen suuger!

ligger nerbäddad i sängen nu, har precis sett på en film, "flightplan", typ sett den fem ggr förut, men den är fortfarande lika bra. funderar på om jag ska sova nu.
saknar mina flickor, vi har bara varit ifrån varandra en dag, och det är en hel vecka kvar tills jag får träffa dom. vet inte hur jag ska klara mig :'(

fick nyss ett sms av Ida <3
"hej, nu har vi landat, hittat väskorna och nu ska vi packa in oss i bussen mot hotellet. Flyget gick bra utan några problem. 20 grader varmt här, svettigt ;)"
plus lite annat som ni inte får veta. hihi.
men jag är fett avis på dom, men hoppppas dom kommer ha det super.

pusss

Kommentarer
Postat av: fredde

jo jag mår bra :) Ska du göra idag då ?

2010-03-05 @ 02:23:03
URL: http://freddesbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0