i stand by you

blev massa mys med frida igår. vi kikade "van wilder". den var rätt så bra, man kan iallafall säga att den var grymt rolig. blev chips och dipp till filmen också, sen en massa prat. frida somnade som vanligt mycke tidigare än mig. och jag kan då säga att man ska inte dela säng med henne, då får man inte mycke sömn. hon tar allt täcke, och hon brer ut sig som fan. jag fick ligga intryckt motväggen hela natten, frös gjorde jag också.

Frida for runt tolv imorse. direkt när hon hade farit städade jag hela rummet. gick igenom alla hyllor osv, byte lakan, dammsög/torka golvet. så nu ser det bra ut för en gång skull.

nu sitter jag med hårfärg i håret. snart dags att skölja.
ikväll ska jag kolla när broooor spelar hockeymatch!


Kommentarer
Postat av: den varma tjejen :D

hahahaha vaddå jag tar fan inte upp så mycket plats :D men du jag var skit varm så du hade kunna värma dej på mig ju med det ville du ju inte för då vart du ju för varm :d allt är fel nu så jag kanske inte kommer nå mera då :d hahah <333

2010-03-04 @ 20:32:24
URL: http://fridaljunggren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0