no promises

kurs idag då. en massa idrottslärare ifrån mora,orsa,idre och älvdalen, var cirka 25 pers.. victor var där också :D tur de.
börjad med att de var två stycken som föreläste hela morgonen...kolla även en massa olika filmsnuttar.
sen efter lunchen så var vi uppe i sporthallen och hade lekar. ganska annorlunda. bla att alla skulle springa runt med ett varsitt tidningsurklipp och dansa med de, sen låtsas att de var ett svärd och springa runt och fäktas med varandra.. och massa annat knas.
sen blev vi indelade i grupper och gjorde en massa saker, nån slags curling med bollar, och nån konstig innebandy. orkar inte skriva om allt.
slutade iallafall klockan tre.
for hem direkt och fixade mig osv, sen hämtade Martin mig så åkte vi till mora :D fast han for till sofie, och jag till r.
åkte hem igen vid åtta.

skulle hem och se despret, men kom på att de inte var nå idag ..
tror jag ska sova nu :D nattti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0