whats the point

var med på ett elevprogram imorse. vi körde dodgeboll och spökboll. var super kul.
sen ut för att åka skidor med åttorna. och sen köra doppboll med skidor på, var kul de med. skön klass!
sen ytterligare skidor med treorna. sen fick jag sluta.
åkte till mora vid tre, en sväng till simhallen med Sofie. vi hade tänkt simma, men var så jäkla kallt i bassängen så vi blev sittandes i bubbelpoolen istället.
var klara runt halv sex, skulle vänta på bussen som går tjugo över sex.. segt. men gick till R en stund.

nu ligger jag i sängen och kolllar "troja".
funderar på om jag ska sova nu. så jäkla trött hela tiden. tycker jag lägger mig i bra tid på kvällarna?skönt att det är helg imorgon iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0