a lot of love

for upp till mormor och morfar vid fem och åt tårta eftersom mormor fyller 68 idag ! :D grattis världensbästa mormor. sen for jag och pappa till kyrkogården en sväng för att tända ett ljus på famors grav eftersom hon skulle ha fyllt 89 idag :( världens bästa farmor. miss you. en underbar person.
sen övningskörde jag en kortis sen ner och kolla fotboll, älvdalen-mora. en riktig spännande match som älvdalen borde ha vunnit..loosade med 1-2, men världens bästa bror gjorde iallfall ett mål.
nuu har jag krypit ner i sängen... är trött som ett as, men måste hålla mig vaken tills lost börjar. suck.
sista dagen i hemus imorn.
blev ganska många "världensbästa" i de här inlägget, men somsagt, jag har många bästa personer omkring mig.
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0