buuuuuuuuuus

shit vilken dag. helt crazy
åkte till borlänge imorse runt halv nio med Ida, Nea och Mona ! grymt sällskap.
var framme runt elva, drog till dollar,lager 70 och nån baby affär direkt, haha. nea ska såklart skämma ut sig, hon tattade nån korg och sen på parkeringen frågar hon nån gubbe om han vill ha den.. sen vidare mot blomsterriket, vi väntade i bilen medans mona gick in.. sen börjar Nea hålla in tutan så alla glor. höll på att dö, sjuka unge.
sen äntligen blev de kupolen...men fick tillbringa typ hela shoppingen med Nea eftersoom Ida hade annat för sig :D gillllla. så glad för din skull! aja, jag och nea yrade runt lite överallt och hittade rätt så mycke.
vi drog från kupolen typ halv sju eller nå, sen vidare mot maxi. efter de trodde jag vi skulle åka hem, sen kom vi på nån sjuk ide och åkte till romme för att träffa Idas boy... men vi va helt lost, så de gick inte så bra. men vi hittade tillslut.
var klara för hemfärd nån gång efter tio.. bilresan hem var klockren. ni är så jävla sköna.
den här dagen behövdes verkligen .. NI ÄR BÄST JAG ÄLSKAR ER





Kommentarer
Postat av: linnea :)

Du är galen Lina! ;) haha, helt grym dag!Jag älskar er <3

2010-05-15 @ 12:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0