heya

en del personer är verkligen underbara.
for till Nea vid halv sex, satt mest och prata och körde massage :D lovely. sen for jag ut och övningskörde i typ tjugo min, sen tillbaka till nea , vi gjorde lite fem minuters kola till oss och ante. mums. sen kom stor fiskarN hem, alltså jeppe för dom som inte fattar. han började skära i en fick han hade fått, sen ställde han sig bakom mig och trycker upp hans jävla fisk händer i mitt fejs. uuuuuh. hatar fisk och lukten av rutten fisk.

for hem vid nio, blev dusch och lite tv.
precis krypit ner i sängen. imorgon äre onsdag igen, vilket innebär värsta dagen på veckan. eftersom jag har sovmorgon till ett ska jag nog in på stan och inhandla en foundation och en parfym.
men nu ska jag fan sova.
godnatttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0