nu tänker jag fortsätta att berätta hur jävla underbara mina vänner är

hade inte klarat mig en dag utan er. ni är mitt allt och vi delar verkligen allt, medgångar som motgångar, gråt som skratt, roligt som tråkigt, känslor, hemligheter. hade kunna rabblat upp en massa.
jag kan verkligen berätta vad som helst för er utan att ens behöva tänka tanken om att ni skulle berätta de vidare för någon annan. vi har upplevt så otroligt mycke tillsammans under våran långa vänskap. sommaren 2008 var nog mitt värsta år nånsin, jag förlorade er, det fanns inget vi tre längre. jag bara grät och grät. och när jag fick tillbaka är så var jag världens lyckligaste, och de är jag fortfarande. jag behöver inte hundra bra vänner, jag nöjer mig med två bästa vänner.
vi är tre olika individer men tillsammans blir vi som en, vi tänker lika och alla är precis lika blåsta. glömmer aldrig cykelsemstern till Leksand förra sommaren, vilken sjuk ide, trodde varken att vi skulle lyckas eller att vi skulle komma iväg. men de gjorde vi.
jag älskar att vi kan komma på så sjuka ideer och har en humor som ingen förstår, och med er kan jag verkligen vara mig själv.
nyss tittat igenom en massa gamla bilder, shit vilka tillbaka blickar, minnen.
Linnea Hagström & Ida-Lisa Svärd, jag älskar er. bästa vänner.
vi föralltid

hej köttbulle


Kommentarer
Postat av: Ida

Fick typ tår i ögat. Bästa Vän, jag Älskar Dig :') <3<3

2010-05-16 @ 22:52:30
URL: http://idalisasvrd.blogg.se/
Postat av: Nea:-*

Åh,vad gulligt skrivet :') jag är inget utan er<3 ni är fan hur underbara som helst:) vi för alltid<3 jag älskar allt som har med oss att göra :D vi är galna,grymma,fantastiska och helt Jävla sjuka! Jag älskar dig för evigt<3

2010-05-16 @ 23:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0