vilken helg !

hm vet inte riktigt vart jag ska börja. men den här helgen har varit heelt grym!
åkte ju till noret i fredags kväll och kollade när digers spelade. kommer inte ihåg hur de gick, men tror dom vann :D hahah. sov i mora den natten....
sen på lördagen så mötte jag upp sofie på stan sen åkte vi till orsa direkt och kolla digers när dom maööte kais. loosa med 0-11. sen hem till sofie en sväng, sen till ishallen och kolla digers igen. förlust igen. sen fick vi veta att dm skulle spela match i orsa halv tio på kvällen. så vi åkte med adde och pottan dit. seriöst dne roligaste matche jag sett. hela digers klacken var där och va heeelt crazy.matchen blev iallafall 5-5, så blev straffar. de var helt sjukt pcj jävligt spännande. dom sköt 12 straffar var innan Sonny avgjorde de hela så digers vann! alla blev helt galna och klacken rusa in på planen. åkte med mackan och dom till mora , sen for vi hem till sofie och sov.
imorse åjte vi till noret vid tolv och kollade när dom spelade semi. dom loosa med 4-1.
precis kommit hem, nu ska jag och Nea cykel/springa monsta runt.

laddar upp några filmer ikv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0