firat mina 18 år!

började med att imorse fick jag ett sms av Nea att jag skulle vara klar kl fem och att dom skulle komma och hämta mig då, skulle vara lite uppklädd också, hade inte en aning om vad vi skulle göra eller vart vi skulle eller vilka som skulle vara med.
iallafall så kom Emil, Ewe, Lappen , Nea och hämtade mig, direkt jag satte mig i bilen kom den där jäkla ögonbindeln fram, är nämligen inte så förtjust i den ( sist när jag hade en sån på mig så ledde nea in mig i ett träd så jag fick en fläskläpp).
vi åkte och åkte och jag visste inte riktigt vart vi var på väg. sedan stannar dom bilen och ber mig kliva ur. Nea och Lappen höll fast mig sedan hörde jag hur en till bil svängde in mot oss, då blev jag in puttad i den bilen. visste inte nå vem jag åkte med och dom i bilen satt knäpptysta och svarade inte på vad jag frågade, hörde bara hur dom andades.
sedan var vi framme, då blev jag ledd av någon, in i en byggnad, nedför en trapp, in på en resturang och fick en cider. då tog dom av mig bindeln, och där stod Nea, Lappen, Ida, Erik, Emil, Ewe, Clas och Amanda :D vi var i Sälen på experium, började med att vi bowlade, tjejerna mot killarna. Ida vann!
sedan gick vi på SAW III i 3D !!!!!!! jävligt äcklig film, speciellt när man hade dom där glasögonen på sig. fifan.

haft en grym kväll med underbart folk.
tacktacktacktack. ni är bäst. bättre vänner finns det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0