onsdag

började sju imorse. dryygt.
fick börja med att städa omklädningsrummen och toaletterna. sen kom en massa skolbarn. då blev det att tare lugnt, sen körde vi vattensugen, sen vid elva for jag och marcus till hotellet och lunchade. mums.
vid två fick jag följa enis ut och leta julgran till simhallen. haha.
slutadfe tre iallafall.
hem och taggade till bandyturneringen. mina förväntningar var noll, trodde vi skulle åka ur dierkt. men shit så fel jag hade och dte är jag glad för. vi kom nämligen till FINAL, men tyvär så förlorade vi på straffar :(
men grymt kämpat norra byn <3 Lina Ida Amanda Linnea Johan Emil Mange Jeppe och Patrik!!!!!!!!!!
nu ska jag sova. aaaas trött
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0