slut på helg

hunnit med ganska mycke idag faktiskt.
imorse när jag vaknade kollade jag på en harry potter film i tre timmar. när den var slut så städa jag hela mitt rum, dammade, bytte sängkläder, dammsög, torkade golvet osv.
vid halv två följde jag mamma till rots bystuga för att kolla när älvdalens lucior skulle presentera sig. heja kusin Malin! for hem och käkade tomtegröt, sen for jag och mamma och köpte täckbyxor till mig :) tack mamma :*
hem fort och bytte hem sen blev det julskyltning med Nea, träffade även på Ida och Erik!
köpte lite lotter så vann fem paket som innehöll en pannlampa, sex glitter ljus, prydnadsgrej, en stor penna, och 3 kortlekar. haha.
resten av kvällen har tillbringats framför tv med familjen och myst med glögg och pepparkaka.
ikväll var det sista avsnittet av ensam mamma söker. det bästa valet gjorde självklart emma som valde puddingen Jimmy. mums alltså.

nu lär jag sova, sista veckan av praktiken, börjar sju imorgonbitti :(
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0