onsdag

började halv åtta imorse. as trött när jag blev väckt av mamma, vaknade av att hon sa " vad säger du?", låg tydligen och mummla en massa.
dagen har varit ganska seg. kollade wallander när jag kom hem och lagade lite mat till mig och sanna.
sen blev det bandy i lilla med en masssa folk.
snart BB, men först ska jag fortsätta med min långa, viktiga, livsförändrande ansökan.

den här låten tillägnar jag Nea. glöm inte HÖGT ljud för att få in rätta soundet och kvaliten!!!! du får gärna sjunga med också, lyrics finnnns! puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, du är så jävla körd! ;) men du är bäst för det sötnos! pussss

2011-04-20 @ 23:56:32
URL: http://linneahagstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0