If someone loves you, they shouldn't have to say it. You should be able to notice it

orkade inte skriva nåt igår.
var hos tandläkaren på morgonen. bedövning i halva munnen, lagomt mysigt.
bakade lite på förmiddagen sen klippte jag gräset. vid sex blev det en powerwalk med nea. sen östis med jeppe, johan tille. sen gymmmet
på natten blev det film med grabbsen. kom hen runt halv fyra. tvär somna.
imorse gick jag upp vid elva. käkade frulle och la mig framför tv:n. sen drog jag ut i skogen för lite ingonplockning!
vid sju blev det två timmars bandy med massa folk. as kuuuuuuuuuul!
precis kollat på true talant på tv3 play, var två st jag verkligen fastnade för. rysningar.
nu ska jag lägga mig och kolla på vampire diaries.
natti

love you


Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you

2011-08-24 @ 09:36:27
URL: http://linneahagstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0