lördag

vakna efter elva nån gång imorse. gjorde god frukost sen kika jag lite tv som vanligt....
drog ner på fotboll kl tre. as spännande match. men älvdalen vann tillslut med 2-0. världens bästa bror gjorde båda målen :*  
drog in värsta åskvädret mitt under matchen..läskigt

vid nio skjutsade jag adde och jonna till mora, sen direkt hem til mina flickor.
precis kommit hem. nu lär jag sova för imorgon blir det fotbolls-comeback. shit.
ska till mockfjärd och spela match med damlaget... hur ska detta gå, inte spelat fotboll på 4-5 år!!! wish me luck

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer gå super bra med mina skor! ;)

Kör hårt!

du är bäst!

Lycka till! :)

love you

2011-08-28 @ 01:37:57
URL: http://linneahagstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0