Trying to forget someone you love, is like trying to remember someone you never met

ställde alarm imorse, uppstigning halv elva. sedan vidare mot gymmet.....men där var det låst och stendött.
så istället åkte vi hem och gick ut på en promenad i spöregnet..härligt värre.
vid halv tre for jag och pappa till våmhus för att kolla när np-älvdalen spelade. rolig match, 1-6 till dalen. plus att världens bästa bror gjorde tre mål!!!
kl sex blev det bandy i rot med massa folk. så jäkla jobbigt, men sååå roligt! inte varit så slut som jag var idag sen jag åkte kortvasan.

precis kommit hem från mora. blev en tripp ner med Adde och Jonas!
ikväll har jag sett min bror dansa bugg, kan ha vart det roligaste på länge.haha
nu ska jag mysa med gubben i lådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0