couse that's just one thing on my mind and that thing is you.

vaknade runt elva imorse. fick lov att ta igen lite sömn som inte hanns med i helgen.
gick upp och lagade frukost och kikade julkalendern. sedan försökte jag mig på lite julbak, blev nå polkagris cookies, dom blev goda med skit fula, inte alls som receptet visade. så imorgonbitti tänkte jag göra ett nytt försök.
vid halv två skjutsade jag Adde till tåget i mora, blev en snabbvisit på stan också, fick med mig ett par vantar, copter, ögonbrynsgrej. vägen var snorhal så var lite läskigt att köra.
käk när jag kom hem sen blev det mora igen med Amanda och Ida för lite träning på toka. t-ball, core och zumba. roligt!
nyss kollat på vampire diaries.
nu ska jag krypa till sängs och lyssna lite musik. men först spöa Ida på lite wf!
godnatt people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0