hotter than fire

gick upp tio imorse. kokade lite ägg sen blev det några smarriga äggmackor samtidigt som jag glodde julkalendern.
sedan försökte jag mig på polkacookiesen igen, goda blev dom men är inte riktigt nöjd med dess utseende. hmmm.
tryckte i mig lite extra fika idag som jag hade tänkt träna bort på cirkelträningen ikväll, men så stod det på fejjan att cirkel var inställd :@ gaaah. så gick när i källaren och plockade fram löpbandet. så blev lite promenad/springning och lite styrka.
kikat topmodel ikväll och druckit lite glögg. möms.
nu kollar jag twilight men ska nog gå och lägga mig. får reda på imorgonbitti ifall det blir jobb eller ej.


börjar bli småsugen på att gå tillbaka till ljushårig....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaaaaaaaaaaaa blondie!!!!!

2011-12-13 @ 22:59:07
URL: http://idalisasvrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0