stop and stare

blev väckt av att mobilen ringde kvart över sex imorse, blev jobb. så började halv sju. jobbade till kvart i åtta sen fick jag fara hem och sova igen. rätt onödigt med bara en timmes jobb. men direkt när jag hade lagt mig så ringde dom ifrån rot och undra om jag kunde hoppa in som lärare hela dagen, så var bara att kliva ur den sköna sängen ännu en gång. menmen. haft en bra dag med kidsen.
när jag kom hem lagade jag mat till mig och sis eftersom vi va hemma själva hela dagen. fick bli en smarrig tomatsoppa. hehe.
efter maten deckade jag i soffan sen blev det promenad med en mycket fin vän!
nyss druckit glögg med mamma och pappa. mys
föressten känns det som mina armveck har fått tio sprutor och sedan misshandlats. har äckligt ont. antar att det är träningsverk..
jobb imorgon, börjar kvart i elva.
godnatt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0