I MADE IT

har som sagt åkt kortvasan idag, vilket var så jäääävla drygt. den första milen var klart jobbigast eftersom den bestod typ bara av uppförsbackar. sen så gick loppet i perioder, ibland var man helt slut sen fick man krafter från ingenstans. sista milen gick bäst, troligen för att man bara vela till målet. hade sjukt bra folk som hejade på mig vid sidan av spåret, familjen, Ida,Linnea och compani, sen mormor och morfar <3 och skidorna var perfekt!
riktigt nöjd med min tid. trodde aldrig att jag skulle åka på mindre än fyra timmar, men så åkte jag på 3.19 :D

blir nog soffan hela kvällen, helt slut i kroppen, värker lite här och där.
upp kvart is sex imorgn eftersom jag ska jobba på tjejvasan.sen direkt hem och byta om eftersom jag och Linnea ska till leksand och kollla leksand-mora

tänker inte lägga upp nån bild från när jag åker, ser hemsk ut.haha. istället får ni se min uppladdningsfrulle. gröten ser däremot vidrig ut

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0