no matter where we are

hade tänkt lägga mig i tid igår kväll, men så blev det inte riktigt. fick lov att köra adde, adde och david till wäsa vid halv ett så kom inte säng förns halv två.

jobbat idag, städade med Ida. trevligt.
så drygt när man själv är klara i tid så ska man vänta på massa segisar som inte kan passa tider.......
kom hem typ kvart över sex.blev en dusch sen tv som vanligt. solsidan och timeout. ove sundberg <3

nu ligger jag i sängen, ska läsa lite bloggar och ladda ner lite musik.sen sova
börjar tolv imorgon så tänkte sova länge . men kommer nog inte kunna sova, en byggfirma kommer hit tidigt på morgonen eftersom vi ska göra om inne vid duschen och bastun :D

godnatt mina vänner.

jag verkligen avskyr att vara brunett. vill vara blond.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0