ny vecka.

hade planerat att sova länge idag eftersom jag börjar tolv idag. men icke, blev väck halv åtta av byggarna. suck.
gick upp och kollade en film istället.
nu snart ska jag dra mig till skolan.
har en fullspäckad vecka framför mig. ganska full iallafall.
får se om jag ska fara till mora på hockey ikväll, fast är så jäkla snorig så vet ej om jag orkar.
på fredag ska jag åka kortvasan.... shit.
lördag upp tidigt och jobba på tjejvasan, sen direkt hem för att sedan dra till leksans på derby. söndag jobbb.
plus världens jobbigaste prov i samhällskunskap på onsdag.

måste draaaaaa

Kommentarer
Postat av: B Y J E N N I E

Var gärna med i min Dagens blogg tävling ! (Anmäl dig i senaste inlägget i bloggen) ^^



Hoppas jag inte störde !

2011-03-01 @ 16:23:42
URL: http://byjennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0