helg

kort dag i skolan igår. tvåorna hade lekar med oss treor, helt ok. sen film på samhällskunskapen sen slutade vi.
resten av dagen/kvällen tillbringade jag så gott som i soffan, har dragit på mig en jädra hosta. känns som jag hostar sönder snart. skulle ta hostmedicin igår som jag verkligen avskyr, gruvade mig bra länge. och när jag väl tog den var jag nääära att spy men ickeee. usch aldrig med hostiss

vaknade nio imorse, gick upp och kolla lite tv och käka frulle. sen blev det en massa baka med mami. mys. sen följde jag hon och pappa och handla och sen till morfars jobb och städade.
nyss ätit lax med familjen, ska snart upp till mormor och morfar en sväng.
hörs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0