nytt år, nya möjligheter

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

ja det gjorde jag. hm. var i turkiet och new york, bröt en kroppsdel, kommer inte på nå mer......

Har du några nyårslöften?

nej!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nej inte vad jag vet..

Vilka länder besökte du?

new york, turkiet

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

24 november

Vad var din största framgång 2010?

överlevde alla 10000 motgångar.

Största misstaget?

massa.

Bästa köpet?

inget specielt tror jag

Vad spenderade du mest pengar på?

kläder kanske. och turkiet

Gjorde någonting dig riktigt glad?

mina vänner, tog körkort

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

love the way you lie

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

ledsnare tror jag. men haft många glada stunder också.

Vad önskar du att du gjort mer?

gjort roliga grejer..,

Favoritprogram på TV

desperata hemmafruar. paradise

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

vaknade upp sida vid sida med min bästa vän. var till tandläkarn. åt tårta, fick presenter.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

jadu

Den bästa nya personen du träffade?

oj, jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0