är det uppenbart för dig

Namn: Sofia Lina Persson
Piercingar: Hål i båda öronen.
Tatueringar: No one, men jag vill ha!
Längd: hm bra fråga
Skostorlek: 38.
Hårfärg: brunt för tillfället
Fräknar: Börjar dyka upp lite här och var i ansiktet nu .
Motto: Skiftar från dag till dag.
Kär? jag vet inte
Önskar du att du bodde någon annanstans? ytterst sällan
Vilket schampo använder du? nått rött

Vad är du rädd för? att bli sårad.
Gillar du berg- och dalbanor? ja!!!!!

Senaste…
Filmen du hyrde? dont remember

Låten du hörde? Maroon 5-she will be loved

Låten du laddade ner? Daniel Adams Ray-Gryningspyromanen
Personen du ringde? Nea
Personen som ringde dig? Pappa
TV-program du såg? nåt med kronprinsessans födelsedag.
Person du tänkte på? -

Favorit…
Låt: Kommer aldrig tröttna på just a dream med nelly.
Sak att göra: Being with my friends! Och med andra som jag tycker om.
Sport: hockey.
Kläder: en varm sommar dag- shorts och linne
Film: Avatar.
Bil: volvo duger för mig.
Serie: finns många, despret housewifes, lost, glee, OC osv!

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? OM jag har.
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Ja, tyvärr.
Varit i slagsmål? Nej.
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet IRL? Yes I have.

Antal…
Gånger du varit kär? -
Gånger ditt hjärta brustit? ...?
Hjärtan brustet på grund av dig? Hoppas inte på några.
Tjejer du kysst? Haha, en eller två skulle jag tro.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? No idea!

Senaste…
Boken du läste? kommer ej ihåg

Personen du fick e-mail av? nelly eller facebook
Personen du fick brev av? hmm
Personen du fick sms av? daniel
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår
Saken du köpte?en loka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0