Igår var jag högst upp. Imorgon är jag nedanför

varit på dansbandsveckan några dagar med brabrabra sällskap. bilder kommer imorgon.

vaknade tolv imorse. är helt slut i kroppen eftersom att jag börjat vända på dygnet.
drog mig ut på en liten powerwalk imorse.
resten av dagen har jag kollat film, hunnit med fyra st. " mean girls 2, step up 3, narnia, all about steve"
imorgon åker mina älskade bror bort i en vecka, så tar nog över hans lägenhet i några dagar.
ligger i sängen nu och 1000 saker snurrar i skallen. tänker framförallt på livet. tänk vad snabbt det kan ta slut. ta vara på de människor ni har omkring er, man vet aldrig när man förlorar dem.
jag älskar min familj och mina vänner. ni är mitt allt.

idag har mina tankar gått till norge, amy winehouse, och RB. vila i frid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0