nu vet jag

igårkväll var jag och linnea i tivåsen på älg/björn safari, dock så såg vi inget utav de.
istället for vi hem och kollade på en film. klockan två blev vi trötta så då drog jag hem.

varit i åsen på superstars idag. riktigt roligt, dock så sög verkligen vädret, spoöregn och iskallt. resulterade i att mina tår och fingarar blev så där kritvita som dom brukar bli när jag fryser.
precis kollat två avsnitt av OC, har blivit helt fast i det. började kolla på det i förrgår och har redan hunnit kolla 15 avsnitt. love it.
nu ska jag sminka mig lite sen träffa en vän eller två.

för mig kommer du alltid vara bäst bror. även om du förlorar armbrytning mot en tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0