torsdag!!!!!

idag har jag haft min sista skoldag nånsin på st mikaelskolan, hade hoppats på att den skulle sluta på ett toppen sätt, istället slutade den som sämst,värdelös,usel,kass, besvikelse osv.
var meningen att det skulle vara drakkampen klockan ett nere på gödslan. när alla elever samlades på skolgården för att t a g g a så höll rektorn ett tal om vilken bedrövelse vi 92:or hade utfärdat igår kväll eftersom att dte var fest nere på gödslan. det var krossat glas överallt, skidgyms kanoter nerslängda i älven och likaså fotbollsmålen, grannars staket nedrivda osv. lärarna hade inte varit med om nåt liknande någon gång.
så ja. dom ställde in våran drakkamp. h e l v e t e.

fuckyou ni som förstörde och sabbade våran drakkamp

 

menmen. imorgon tar jag studenten och på måndag blir jag arbetslös. ska göra morgondagen till den bästa! nu kör vi. BFFD


Kommentarer
Postat av: Pellemaria

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-11-19 @ 13:05:38
URL: http://pellemaria.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0