friday

märkte precis att jag inte bloggat på nån dag nu..haha vem bryr sig.

iallfall hur skönt som helst med helg nu efter en veckas jobb och tidiga mornar. har inte haft sovmorgon på tre veckor nu, så därför tog jag ledigt från sälen hela helgen.
direkt när jag slutade idag så for jag fort hem och kollade klart på herrarnas stafett. grymma är dom, super bra med silver ju. northug, jag avskyr han så jävla mycket, osportslig till noll, en riktig jävla gris.

nu ikväll har jag varit i mora på derby med mammsen. mora krossade leksand ännu en gång. underbart. dom var helt jävla överlägsna idag faktiskt.
nu ska jag lägga mig i min sköna säng och kolla en grym film, "stomp the yard".

typ världens snyggaste vägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0