när man måste börja inse sanningen

hade en sykonen hagström dag igår, var på cafet och fikade, åkte bil på nässjön, spelade kort med deras farfar,bandy, och avslutade kvällen med en grym bio i mora.

haft den värsta skoldagen på denna vecka idag. började åtta och slutade kvart i fyra. på samhällskunskapen kollade vi film, alla somnade utom tre pers.
vid sex blev det simhallen med Ida, Linnea och Tina. simmade 1km, tråkigt, men skönt efteråt.
sen fort hem och se glee.
nu ska jag se bigbrother.

har så jäkla mycket framför mig i cpskolan så vet inte vad jag ska ta mig till. projektarbetet ska in 31 mars och jag är långt ifrån klar, idrott och religions inlämninguppgifter, prov i historia, sen ska jag fixa nå jäkla nutidsfrågor. plus massa saker med balen och studenten. nej orka

Kommentarer
Postat av: Jonaskjersti

Very interesting & professional site.

2011-07-21 @ 11:14:50
URL: http://jonaskjersti.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0