test

vem
pussade du sist? ..
tänker du på? ingen

är din bästavän? Ida-lisa, Linnea
finns alltid där för dig? min familj, mina vänner
förlåter du aldrig? -
pratade du med på msn sist? sofie säkert
ringde dig sist? min bror
skrev det 9:e smset till dig? nån random

önskar du var med dig nu? mina två bästa flickor
var din första kärlek? Ingen

har

du ett förhållande? Nej
en bästavän? yes
bra föräldrar? dom bästa
ljugit för en vän? har hänt
blivit anmäld någon gång? nej
stulit något? ja. ett armband på handlarn

gråtit över någon av det motsatta könet? ja!
slagit någon av det motsatta könet? ja flera gånger
kysst någon av samma kön? Ja men självklart

när
var du full sist? ett tag sen nu
hade du riktigt roligt senast? i söndags när jag jobbade med mina tjejer. säger ägg er något?
grät du sist? några veckor sedan
skrattade du sist? idag
var du kär sist? -

ska du sova idag? ja, när jag är klar med testet.
skrek du på någon sist? hm torsdags tror jag

mår du som bäst? när jag är med dom jag gillar mest

vad

har du för mobiltelefon? Sony Ericsson
har du på dig just nu? t-shirt
lyssnar du på just nu? kent-utan dina andetag

vad är din hårfärg? brun just nu
är dina framtidsplaner? hatar den frågan för har inget svar
tänker du på just nu? att jag borde nog sova
fick dig att gråta sist? när jag tänker för mycket
hatar du mest av allt? falskhet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0