guess

jag och nea for till östäng vid ett idag och tog en glass.mums
sen hem till henne och kollade utomlandsresor, vi börjar bli riiiiiiktigt sugna, så hopppas att den ska bokas så snart som möjligt!!!!
sen drog hem och kolla lite fotboll med pappa.
vid sex gick jag och nea ut och gick, när vi var vid bygglagret kom jeppe, mange och simon i bil och började jaga oss för dom skulle kasta smällare på oss, idioter. så vi sprang runt som nå dårar och dom fortsatte jaga oss, sprang in på andras gårdar osv, det slutade med att vi satte oss i ett garage, då blev vi tillslut av med dom.

sett mästarnas mästare och min favvo åkte ur :@
nu ser jag på bigbrother!!!!!!! heja SIMON och martin
imorgon fortsätter praktiken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0