you raise me up

så mycket som jag skrattade igår, så mycket har jag inte skrattat på evigheter.
började med att jag, Ida, Erik, Linnea och Patrik for på rättviksmarknad runt tio, allsång i bilen osv, såg en älg.
sen gick vi runt och strosade på marknaden, blev inte så mycket köpt, en träningsjacka bara. jag och linnea efterlyste dom andra i högtalere, vi var på bajjamaja, kolla timbersports, åt langos ........
var hemma i dalen igen runt sex. hem och duscha och äta mat, för att sedan vara chaffis tsm med linnea till rättvik igen åt putte och compani. en biltur som slutade inne på avstängt område....
när vi släppt av pojkarna vid bowlingen for vi på statoil där vi fick besök av två okända borlänge grabbar.
sedan vidare mot mora--->åka bil--->hälsa på Sonny--->hämta pottan och adde--->nybolet---->dalen--->sängen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gårdagen var verkligen underbar! Var underbart att se dig så glad och lycklig Babe! :) love you! / din Linnea

2011-05-08 @ 19:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0