Allt har sin mening?

Haft en helt underbar dag, det här behövde jag.

Började dagen med att hämta Adde vid tåget i Mora, sen hem och tog en springtur i värmen med Nea. Sjukt varmt ute och det är lixom 1 november.
Tog en dusch sen for vi till Ida för att planera till kvällens middag. Sen tog vi cyklarna fram på byn och handlade osv. Sen färgade Nea mitt hår, när vi var klara med det skulle jag skynda mig hem för att byta om osv, men då blev det strömavbrott, typiskt!

Precis kommit hem från en toppenkväll med mina bästa vänner. Ätit trerätters, pratat,pratat,pratat och sett filmen " jag saknar dig"

Nu ska jag sova, imorgon när jag vaknar är jag ett år äldre och ser fram emot en bra dag!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0