Be confident. Just because you make mistakes, doesn't mean you are one

Idag har jag jobbat mellan halv ett-fem. barn är verkligen ett lyckopiller, iallafall dom som jag jobbar med.
idag har vi till och med blivit inlåsta, jag och alla barnen i ett pyttelitet rum. men som tur var så hade en av barnen smygit med sig sin mobil till fritte och hade den i byxfickan som tur var.
när jag kom hem åt jag lite mat sen blev det en powerwalk i kylan.
legat nerbäddad i soffan resten av kvällen, kikat " pengarna på bordet" och nya avsnittet av "2 ½ män"  eftersom att kutcher gjorde premiär. han även med slutet av hollywoodfruar.
känner mig riktigt trött och down så ska nog krypa till sängs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0