dags att sluta hoppas

klockan ringde kl sju imorse, as trött men var bara att plåga sig upp ur sängen eftersom att jag började jobba kl åtta. blev en lång dag, hade stängning så slutade kl fem. varit lugnt och skönt med inte så många barn på fritte.
har spelat en massa spel, lekt kurragömma, spelat fotboll, målat osv.
när jag kom hem blev det en dusch. sen bänkade jag mig framför tvn för att kika fotboll. sen mellan sju och åtta kikade jag rögle-mora. och kl åtta var det dags för idol!!! heja andre, moa och robin!!!!
och underbart att mora vann också.
efter idol fick jag besök av min fina Linnea. blev massa prat innan hon drog vidare på andra äventyr.
nu tänkte jag krypa ner under täcket och leka med mobilen.
godnatt och puss

tror jag hittat min drömkille!!!! nästan iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0