friday I'm in love

igår kväll var jag till tällberg med nio andra människor för att kolla på Larz-Krizters krogshow samt äta trerätters. shit alltså, går inte att beskriva hur jävla bra det var. dom är fan bäst och man hade ett leende på läpparna hela kvällen.
var inte hemma förns kl två, och imorse skulle jag upp kvart i sju för att börja jobba halv åtta. skapligt trött.

slutade halv två idag, när jag kom hem blev det en springtur med Nea och Ida. härligt och lagomt drygt.
sedan drog jag upp till mormor och morfar och hälsade på , var där i cirkus tre timmar, hade tacomys! <3 fick även träffa kusinvitamin malin som kom hem från götet idag.
kl sju blev det hockey med girlsen och nu har jag precis kommit hem från en sjuk kväll hos Nea. skrattat så jag gråtit. vi har kikat på gammal filminspelning som Nea och jag gjorde 2006, bla en film om när vi skulle vinna småstjärnorna, sen så gjorde vi en egen skräckfilm. HAHAHAHAHAHAHAHAH.
nu ska jag sova för är sjukt jävla trött.

älskar mina flickor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0