I hope you choke on those words, I don't think it's even possible to swallow that much bullshit

Så var även denna helg över.

Idag har jag tillbringat hela min dag med Linnea. Runt tolv besteg vi hykjeberg tillsammans med Sofia, utsikten var inte den bästa pga dimman, så vi satt i slogboden och hade fikamys. På hemvägen tog vi en sväng till tivåsen.
När vi kom hem blev det lite bilåkning och handla med jeppe, haha sååå roligt när Nea är rädd. Men dessa två syskon är toppen!
Vid sex gick vi till reningsverket och bastade. Hur skönt som helst!!
Resten av kvällen har tillbringats framför tvn.
Nu ska jag sova för är ruggigt trött.

Från och med nu ska jag bara lägga energi på människor som får mig att må bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0