If you could read my mind, I wonder what you would think about yourself

Jobbat idag igen, började halv ett som vanligt. rätt sköna arbetstider. slutade halv fem, for hem och tog det lugnt.
halv sju for jag och bästa Nea på insanity, as drygt men faktiskt rätt kul. och vatten är fan det godaste som finns.
har kikat robinsson ikväll. usch vilka veklingar det är med, dåligt att dom hoppar av.
skulle lagt mig för ett tag sen eftersom att jag börjar halv åtta imorgon, men har setat och dampat på itunes som jag inte fattar ett skit av. gaaaah.
haha har haft lite rolig kvällshumor med Nea också --> http://linneahagstrm.blogg.se/
men nu ska jag sova.
underbart med helg imorgon.
natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0