Just the way you are

I fredags blev det en roadtripp med dom två bästa, Linnea och Ida. Först blev det Borlänge för lite shopping, sedan björbo för att kolla hockey, sedan innan hemfärd avslutade vi kvällen hemma hos Ante. en riktig toppen dag!!

Igår va jag och ida på öppethus på naturbruk, gick tipspromenad osv. Sen kika vi j20 med nea och Tina. På kvällen var vi tre servitörer på Lovens 50års kalas, var skit kul verkligen. Massa trevligt och roligt folk. Kom hem vid kvart över ett. Två hämtade jag Adde i Mora, sedan fick jag sovsällskap av han.

Imorse vakna jag tolv. Legat framför tv:n hela dagen och kollat fotboll. Vid kl sex blev det två timmars innebandy. Skojskoj.
Nu sitter jag i soffan och kollar världens bästa film som jag sett minst 10 ggr, avatar!!!
Imorgon börjar jag kl elva.
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0