open my eyes it was only just a dream

okej. inatt drömde jag en helt sjukt bra dröm. allt var perfekt och jag var verkligen världens lyckligaste tjej. MEN så vaknade jag och märkte att det bara var en dröm, jag blev verkligen skit sur. fan alltså. den kändes så jäkla verkligt, fast ändå overkligt. drömmen har satt sig i min hjärna och jag tänker på det hela tiden. åååååååååh.
aja, nog om det.

låg och frutta i sängen i morse över min lilla dröm :( men så fick jag lite fina sms av min superfina friend, så då blev jag glader. pusspådig
började jobba halv ett idag, sen fick jag ta hand om stängningen så slutade runt fem.
mitt halsont har försvunnit och nu har jag bara snuvan kvar att brottas med. såå drygt när man ska sova.
har varit ute på en liten powerwalk, men var så jäkla kallt ute så fick bli en kortis.
nyss kollat robinson och hockeykväll.
next up-->sängen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0