The best moment to tell someone you love them is before someone else does

jag hatar när man drömmer en sån där verkligen underbar dröm och sedan vaknar och inser att, fan det var ju bara en dröm :(( så vare inatt för mig.

vaknade kl åtta imorse av att telefonen ringde, dom undra om jag kunde hoppa in som vikarie mellan halv ett-halv sex. sa självklart ja!
har jobbat på ett nytt fritte som öppnat, var ensam personal där hela dagen, kul och spännande.
när jag hade slutat for jag på Ica och hämtade ut mitt paket som kommit. har nämligen beställt ny telefon så nu är jag iphone ägare.
varit och simmat med Linnea. supermys!!!!
har försökt fixa med telefonen hela kvällen, och fasen var svårt det är....har haft några raseriutbrott.
ska snart lägga mig tror jag, jobbar imorgon också.

Ida, love you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0