The moment you give up, is the moment you let someone else win

runt sju igår morse for jag mamma, pappa och Sanna till valbo för att hälsa på Lisa, Calle och Ellie.
Kom fram runt tio, blev ett stop på köpis innan vi for hem till dom.
Eftersom att dem håller på att flytta in i det nya huset ihelgen så hade dom fullt upp, så vi fick agera barnvakt och elliepelli hela dagen. Började med att åka till Gävle för att bada på fjärranhöjder. supermys. efteråt får vi till valbo och köpis. sedan checkade vi in på hotellet, eftersom vi sovit kvar inatt. runt fem for vi till lisa och calle och fikade osv. kvällen slutade med fortet och godis på hotellet.

gick upp åtta imorse. helt okej med hotellfrukost. mums.
ellie kom till oss vid nio och vi var barnvakt i några timmar.
innan vi for hem blev det lite shopping.
hittade mössan som jag letat efter rätt länge på en random affär. tråkigt nog kostade den 500 spänn, men jag kunde inte motstå den så den fick följa med mig hem. blev även ett par skor och en tröja rikare.

var hemma i dalen runt sex igen.
tog mig en powerwalk på kvällskvisten.
sen soffhäng resten av kvällen.
nu blir det sängen.
natti

världens sötaste kusinvitamin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0