Feels like I'm drowning without your love

igår älskade jag livet.
började dagen med att städa lite på mitt rum, putsade fönstret men mamma fick ta över efter att jag sett två äckliga spindlar.
runt tre bar det iväg till mora för att kolla mora-leksand. nerverna var på plats och efter en spännande match så stod mora för segern!!!
när jag och pappa kom hem hade mamma lagat god mat och äppelpaj till efterrätt så blev lite lördagsmys innan jag drig vidare till mina fina vänner för en spelkväll.
for hem vid tolv, men direkt jag hade kommit hem blev det ändrade planer så körde åt tre goa pojkar.
hade en toppen kväll som inte slutade förns halv fem.

idag blev det dega i sänge hela morgonen, kom inte upp förns runt två.
tog mig en timmes powerwalk.
sen blev det soffhäng. vid halv åtta blev det lite bandy i rot.
nyss sett en riktig kärleks film, minns dock inte vad den hette.
nu ska jag krypa till sängs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0