Love life for what it is. Never hate life for what it is not

Idag har jag haft en grymt bra dag!
Vaknade runt halv tolv. käkade frulle osv.
Vid tre for jag och plockade upp en mycketmycket saknad vän!!! Jennie!
Vi for och åt lunch på östis, massa prat. sen for vi på byn en sväng och va in på nån nyöppnad affär, nån loppis och sen vimla.
sedan vidare hem till henne, hann med att bli klippt också.
drog hem och duschade en snabbis vid sju, kollade stefan nykvist.
sen drog jag till mora på bio med Jennie, Milla, Ida M, och Linnea.vi kollade bridesmaids, filmen var verkligen as rolig!!!! plus att jag hade grymt sällskap.
precis kommit hem och nu lär jag sova, ska upp sju imornbitti. drygt


världens finaste Jennie! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0