Seven days without love makes one weak

Har haft en bra helg!
I fredags jobbade jag till runt ett, sen umgicks jag med Nea och Marcus. På kvällen blev det ishallen på hockey och sedan lite pilkastning och spel hos Nea. Kul!

På lördagen skulle jag ha min första sovmorgon på länge, men lyckades bara sova till nio. suck. For ner till ishallen
på lite hockey på formiddagen. Resten av dagen/kvällen blev det hemma mys.

I söndags blev det Sälen på jobb, städade med Ida. Gick skitbra. När vi skulle åka hem hoppade jag och Nea av i fiskarheden, blev upphämtade av Marcus sen for vi vidare hem till han i Lima. Åt mat och duschade. Sen for vi till Sälen på bio, mission impossible, sen vidare hem till Dalen. Mys.

Idag har jag jobbat, varit på simhallen med Ida. Precis kollat äkta människor, ska kika dagens paradise avsnitt nu sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0