A guy who doesn't respect girls, doesn't deserve one.

Jobb idag. Tiden flyger förbi.
Slutade tre och då blev det slappa i soffan, äta mat osv.
Drog ner på simhallen vid fem med Nea och Sofia. Bastade och byggde lite dammar i rutscheln, haha skoj!
När jag kom hem blev det kvällsmat och nya serien revange som är super!
Precis kollat på dagens avsnitt av paradise och nu blire sängen.
godnatt.

förresten när jag jobbar så lyssnar vi på radiodalarna mellan nio och tio, så i måndags skickade jag in en önskelåt till centralen och kom med, testade igår igen och kom med, så idag skulle jag pröva och skicka en ännu en gång och jag kom med. hahaha. ska lägga mig och klura på en motivering så jag blir vald imorgon igen. hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0